Divendres a la tarda, els alumnes de 6Ŕ van participar d'un sopar al pati de l'escola, organitzat per l?AMPA. El motiu d'aquest sopar ha estat celebrar la seva finalitzaciˇ de l'etapa de primÓria.

Tarda de bombolles d'aigua a infantil

Els nens i nens d'infantil fan un gran mural entre tots.

Les mares de P3 venen al cole a cuinar pels seus fills.

els alumnes de 4t ESO a gaudir del seu creuer que ha estat treballt  pels nostres alumnes i famÝlies amb molta ilĚlusiˇ. Els desitgem que gaudeixin moltÝssim!!
Ja sabem que fins dimecres no baixaran a terra i ens podran enviar alguna foto.

FELIă CREUER!!!

Avui comencen el crŔdit de sÝntesi els alumnes de 1r, 2n i 3r ESO. Passaran aquests dies en Tossa de Mar, a Cala Giverola, realitzant activitats relacionades amb el mar, activitats esportives i activitats relacionades amb les diferents Órees.

Ahir divendres a la tarda, els alumnes de 6Ŕ van tenir el seu acte de graduaciˇ de l'etapa de primÓria. Va ser un acte molt emotiu, algunes mares van pujar a l'escenari a ballar amb els seus fills. Agra´m molt les paraules de les representants dels pares, paraules que ens animen a involucrar-nos amb els nostres alumnes com ja ho venim fent. Felicitar als nostres alumnes de 6Ŕ que ens demostren que sˇn un grup que s'estimen molt entre ells. AquÝ us deixem les fotos d'ahir.

Una abrašada a tots i totes!!

Avui ha estat un dia molt especial, els nostres nens i nenes de P5 han gaudit de la seva graduaciˇ acompanyat dels seus pares i familiars.

Els mÚs petits de primÓria han comenšat avui les seves col˛nies.

Tercer dia de col˛nies. Els alumnes de 4t, 5Ŕ i 6Ŕ ja han tornat de les seves col˛nies i han gaudit molt!!

Colˇnies 4t, 5Ŕ i 6Ŕ. 2n dia

4t, 5Ŕ i 6Ŕ comencen avui les col˛nies

Els nens i nenes de P4 i P5 han dormit nolt bÚ. Hem esmorzat i ara ja comencem les activitats.  Fins la tarda!!

Els nens i nenes d'infantilhan comenšat avui les col˛nies.

Els alumnes de 6Ŕ han participat a la inauguraciˇ de l'expossiciˇ  Imatges que fan cultura, colors que fan ciutat.

Avui l'avi del Carlos ens ha explicat la seva feina conduint i arreglarnt els metros a la nit.

Els nens i nenes de P4 fan cares com Pablo Picasso.

Els alumnes d'infantil han pogut gaudir d'un conte sobre higiene bucal.

Els alumnes de cicle inicial han passat el dia al port d'Arenys de mar, aprenent moltes coses sobre el port i la seva acitivitat. Ha estat molt divertit el passeig en barca!

Els alumnes de 6Ŕ han fet una visita al Cencte CÝvic, on els van rebre els trabucaires del barri. Ha estat una visita molt interessant.

Els pares del Javier Mejias sˇn infermers i ens ensenyen la importÓcia de rentar-nos les mans.

Els alumnes de 3r i 4t de primÓria han fet activitats de ciŔncies. Han fet experiments al carrer.  Han fet un slaim natural amb maizena i aigua i han vist que hi ha substÓncies que no sˇn ni s˛lides ni liquides Amb la sorra magnetica que hem separat hem fet un espectre magnŔtic.

La S˛nia, mare de l'Iker de P4, ens ha acompanyat avui per explicar-nos moltes coses de la seva feina. Moltes grÓcies S˛nia!

Els alumnes de 5Ŕ i 6Ŕ visiten les mines de sal i el castell de Cardona.

Els alumnes de 1r ESO han estat amb el avis llegint poemes per celebrar sant Jordi.

Els alumnes de 5Ŕ i 6Ŕ fan un taller de rob˛tica a Apple.

Aquest matÝ hem estat construint joguines per la Laura.

A infantil ha vingut la Fada Menta, els ha deixat una carta...

Taller Apple la Maquinista 4t ESO

CONTACONTES INFANTIL. Algunes mares d'infantil han vingut a explicar contes als nostres alumnes d'infantil. Moltes grÓcies!

SANT JORDI 2018

El grup de 1r d'ESO hem anat a descobrir les runes de la Barcelona Romana i hem aprofitat per fer unes mesures i cÓlculs matemÓtics.

Sortida cicle inicial

Psicomotricitat amb pilotes. P4
Els nens i nenes de P4 pinten amb globos. Ha estat una activitat molt divertida!

3r de primÓria. Representaciˇ d'una obra de teatre en anglŔs. Molt bona representaciˇ. GrÓcies a les famÝlies per la colĚlaboraciˇ i l'assitŔncia a aquest acte.

Els nens i nenes d'infantil han fet la mona de Pasqua i desprŔs se l'han menjat.

Els alumnes de 6Ŕ participen al Torneig Cruyff amb altres alumnes de 6Ŕ.

Els alumnes de 1r d'ESO han fet una jornada esportiva a l'Estadi OlÝmpic.

El Forn Trinitat ha obert les seves portes als nens i nenes de 3r de primÓria. Han pogut vist com es prepara la massa de pa i han pogut fer els seus panets que, una vegada cuits, se'ls han emportat a casa seva. Ha estat una visita molt gratificant. Moltes grÓcies Forn Trinitat!

Els nens i nenes de P-3 han fet una casa de maons a psicomotricitat.

El nens i nenes del CM hem anat al Campus arqueol˛gic del Museu Egipci. Hem entrat a una tomba, hem fet d arque˛legs i hem fet una momificaciˇ.

Els alumnes de 1r i 2n de primÓria han passat el dia al parc del Laberint.

Els avis del Casal han vingut a fer jocs amb els nens i nenes de 1r. Han fet jocs que ells feien quan eren petits.Els nostres alumnes han gaudit  molt d'aquest jocs i de la companyia dels avis. Moltes grÓcies.

Dissabte dia 10 de marš, els alumnes de 3r de primÓria han participat a la cantata al Conservatori del Liceu, juntament amb alumnes de Sant Josep Oriol, l'Esperanša i Bon Pasor.
No hauria estat possible sense la participaciˇ de les famÝlies.

Avui... el nostre Beep ens ha portat una maleta plena d'aventures!

Els nens i nenes de P3 han fet psicomtricitat amb sepentines!
EstÓ clar que s'ho han passat molt bÚ!!!

Dia de Portes obertes.
Moltes grÓcies per la colĚlaboraciˇ de professors, alumnes, pares i tambÚ els exalumnes.

Sciences! Magic milk, rainbow perfume, missing letters....expreiments en angles on els mes petits son els protagonistes!

Els nens de 4t i 5Ŕ...Real kids!! Situacions de la vida real per practicar el nostre anglŔs!

Els alumnes de 1r ESO han visitat l'Aquarium de Barcelona. Els han explicat les caracterÝstiques dels diferents ecosistemes i dels peixos que els habiten. DesprÚs han fet un taller prÓctic amb la finalitat de trobar les claus dicot˛miques de diferents espŔcies vives.

Els nois i noies de segon d'ESO vam gaudir tot el matÝ fent un recorregut per la Barcelona medieval. Vam descobrir molts secrets de la hist˛ria de la nostra ciutat

Els alumnes de 3r de primÓria han preparat la cantata del Liceu amb els companys de l'Esperanša.
Aquest assaig l'han fet amb el director que tindran el dia 10 al conservatori del Liceu.
No us podeu perdre aquesta cantata!!!

DesprŔs de fer la compra, els cuiners han fet una maced˛nia.
Semblen uns experts, amb el seu davantall i amb moltes ganes de fer aquesta feina.

Els nens i nenes d'infantil treuen una altra cama a la Vella Quaresma.